AITOLOAKARNANIANEWS.GR
Ακτιο - Βονιτσα

ΕΛΤΑ Παλαίρου: Αντιδράσεις για το λουκέτο




Διαμαρτύρονται οι κάτοικοι της περιοχής

Λουκέτο σε 25 καταστήματά τους βάζουν από τις 10 Ιουλίου τα Ελληνικά Ταχυδρομεία (ΕΛΤΑ) στο πλαίσιο του προγράμματος αναδιάρθρωσης, που υλοποιούν τρία χρόνια μετά την εξαγγελία του κατά τη διάρκεια της προηγούμενης κυβερνητικής θητείας.

Στη λίστα των καταστημάτων αυτών περιλαμβάνεται και το υποκατάστημα της Παλαίρου, που έρχεται σε συνέχεια του κλεισίματος και άλλων υποκαταστημάτων των ΕΛΤΑ στην Αιτωλοακαρνανία τα προηγούμενα χρόνια, όπως στο Ευηνοχώρι, τη Γαβαλού και αλλού. Αξίζει να σημειωθεί ότι μεταξύ των υποκαταστημάτων στα οποία μπαίνει λουκέτο, περιλαμβάνονται και αρκετά υποκαταστήματα στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, όπως αυτά της, Αργυρούπολης, Χαριλάου στη Θεσσαλονίκη, Κορυδαλλού, Κολωνακίου, Κηφισιάς , Κάτω Πατησίων, Καλλιθέας.

Ωστόσο στην επαρχία η είδηση έχει ήδη προκαλέσει αναστάτωση στις τοπικές κοινωνίες, οι οποίες τα τελευταία χρόνια βλέπουν να κλείνουν τόσο καταστήματα των ΕΛΤΑ όσο και υποκαταστήματα τραπεζών, ακόμα και να απομακρύνονται μηχανήματα αυτόματης ανάληψης μετρητών (ΑΤΜ). Οι αντιδράσεις, μάλιστα, αναμένεται να πληθύνουν δεδομένων και των επερχόμενων αυτοδιοικητικών εκλογών.

Για τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, πάντως, οι κινήσεις αναδιάρθρωσης φαίνεται να έχουν σχεδόν χαρακτήρα… επιβίωσης καθώς εκτός του μεγάλου προγράμματος εθελουσίας εξόδου, με το οποίο αποχώρησαν από τον Οργανισμό περίπου 2.000 εργαζόμενοι, τίποτα άλλο δεν έχει προχωρήσει παρά το γεγονός ότι τα ΕΛΤΑ είχαν λάβει ενίσχυση περίπου 300 εκατομμυρίων ευρώ από το Δημόσιο.

Το δίκτυο των φυσικών καταστημάτων των ΕΛΤΑ αριθμεί σήμερα 1.150 καταστήματα και παρά το γεγονός ότι δεν έχει αποσαφηνιστεί ακόμα πόσα από αυτά θα κατεβάσουν οριστικά ρολά, εκτιμάται ότι ποσοστιαία θα φτάνουν περίπου το 10% του συνόλου.

Πάντως, άμεση ήταν η αντίδραση της κοινωνίας της Παλαίρου, αρχικά με επιστολή του Δημάρχου προς τη διοίκηση των ΕΛΤΑ και στη συνέχεια με μια μικρή συγκέντρωση διαμαρτυρίας που πραγματοποίησαν πολίτες στο χώρο του υποκαταστήματος. Δεν αποκλείεται μάλιστα σύντομα να υπάρξουν και περαιτέρω κινητοποιήσεις των κατοίκων.

Ο δήμαρχος Ακτίου – Βόνιτσας Γιώργος Αποστολάκης στην επιστολή διαμαρτυρίας ανέφερε: «Η απόφαση αυτή αποτελεί σοβαρό πλήγμα για την περιοχή καθώς και οι παρεχόμενες από τα Ε.Λ.Τ.Α και την Eurobank υπηρεσίες κρίνονται ιδιαιτέρα σημαντικές για την κοινωνική και οικονομική ζωή και δραστηριότητα.

Ειδικότερα, η περιοχή Παλαίρου Παγωνιάς αποτελεί τον σημαντικότερο τουριστικό προορισμό στο Ν. Αιτωλοακαρνανίας. Εκεί δραστηριοποιούνται πλήθος ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων ενώ ταυτόχρονα εκδηλώνονται μεγάλες επενδύσεις, όπως το Βαρκό Παγωνιάς και η Μαρίνα Παλαίρου.

Η τουριστική περίοδος είναι πλέον εξάμηνης διάρκειας και οι διανυκτερεύσεις των επισκεπτών υπερβαίνουν τις 120.000 ετησίως. Μεσούσης της τουριστικής περιόδου το κλείσιμο των ΕΛΤΑ δυσχεραίνει ιδιαίτερα τόσο τις τραπεζικές συναλλαγές των επιχειρήσεων όσο και την εξυπηρέτηση των χιλιάδων επισκεπτών», επισημαίνεται στην επιστολή του δημάρχου, στην οποία εκφράζεται η απορία για την αιτία που «το μοναδικό κατάστημα που κλείνει στον νομό να είναι αυτό που εξυπηρετεί την πιο αναπτυγμένη περιοχή του».

Δεν έπιασε η «ένεση» τα ΕΛΤΑ, καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι

Τρία χρόνια μετά και παρά την κρατική «ένεση» των 280 εκατ. ευρώ για τη διάσωσή τους, τα ΕΛΤΑ βρίσκονται μετά βεβαιότητας σε χειρότερη κατάσταση. Την ίδια στιγμή, οι πληροφορίες θέλουν το κεφάλαιο της χρηματοδότησης να έχει εξαντληθεί, γεγονός, το οποίο καταδεικνύει ότι από το 2020 έως σήμερα δεν υπήρξε καμία επένδυση, η οποία να απέδωσε. Είναι χαρακτηριστική η αναφορά της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταχυδρομικών (ΠΟΣΤ) στο ενημερωτικό κείμενο που απέστειλε στους εργαζομένους μετά τη συνάντησή της με τη νέα διοίκηση, στο οποίο υπογραμμίζει μεταξύ άλλων: «Το κεφάλαιο της χρηματοδότησης έχει εξαντληθεί. Η Εταιρία εμφανίζει σημαντικό οικονομικό έλλειμμα λειτουργίας, το οποίο είναι ζήτημα επιβίωσης να αντιμετωπιστεί άμεσα. Ο χρόνος δυνατότητας παρέμβασης για τη διάσωση των ΕΛΤΑ είναι μικρός και μετράει αντίστροφα.».

Το σχέδιο αναδιάρθωσης

Το σχέδιο αναδιοργάνωσης του δικτύου και των υπηρεσιών των ΕΛΤΑ, αναμένεται να ξεδιπλωθεί σταδιακά σε βάθος 18 μηνών και, σύμφωνα με πηγές της εταιρίας, θα περιλαμβάνει μεταξύ άλλων:

Ένα νέο οικοσύστημα διανομής με ενοποιημένο, πλήρως εκσυγχρονισμένο και λειτουργικό δίκτυο, που περιλαμβάνει υποκαταστήματα σε όλη την επικράτεια, ενώ διατηρεί τα κόστη σε ανταγωνιστικά επίπεδα για την αγορά
Αναβάθμιση της λειτουργίας των υποκαταστημάτων σε κομβικές περιοχές με διεύρυνση ωραρίου με περισσότερο προσωπικό. Αυτό θα εφαρμοστεί από φέτος το καλοκαίρι σε 7 – 8 καταστήματα μεταξύ των οποίων αυτό του Συντάγματος, το οποίο θα επαναλειτουργήσει τα Σάββατα. Το πρόγραμμα θα εξιολογηθεί τον προσεχή Σεπτέμβριο ώστε να προκύψει σε ποια άλλα καταστήματα θα εφαρμοστεί σταδιακά.

Ενίσχυση της θέσης των ΕΛΤΑ στην αγορά των ταχυμεταφορών με τη διεύρυνση των συνεργειών με τα ΕΛΤΑ Courier
Νέο επιχειρησιακό μοντέλο που ενισχύει έμπρακτα τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις
Ψηφιακό μετασχηματισμό και υποδομές που μειώνουν τον χρόνο αναμονής και διευκολύνουν την εξυπηρέτηση στα κέντρα διαλογής
Ανασχεδιασμό των δρομολογίων και ανανέωση του στόλου με οχήματα προηγμένης και πιο «πράσινης» τεχνολογίας που συμβάλλουν στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος
Νέο υβριδικό μοντέλο παρουσίας που δεν στηρίζεται μόνο στο φυσικό δίκτυο των υποκαταστημάτων.

Επιστολή της Διοίκησης προς τους εργαζόμενους για το νέο business plan

Για την ανάγκη αναδιοργάνωσης των ΕΛΤΑ σε μια αποδοτική και σύγχρονη επιχείρηση με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών, αυξάνοντας συνάμα την αποτελεσματικότητά της ως μια σύγχρονη και πλήρως ανταγωνιστική εταιρεία ταχυδρομικών υπηρεσιών, ενημερώνει με επιστολή του τους εργαζόμενους ο διευθύνων σύμβουλος των Ελληνικών Ταχυδρομείων.

Όπως αναφέρει σε επιστολή του ο Γρηγόρης Σκλήκας, Διευθύνων Σύμβουλος  των ΕΛΤΑ, προς τους εργαζόμενους, «πρόκειται για ένα πλάνο που σχεδιάστηκε λεπτομερώς από ανθρώπους των ΕΛΤΑ, σε συνεργασία με εξωτερικό σύμβουλο, λαμβάνοντας υπόψιν τη δυναμική της εταιρείας και τις ανάγκες της αγοράς, με στόχο, σε ορίζοντα 18 μηνών, να Είμαστε παντού, αλλά καλύτερα, για την εταιρεία μας, τους ανθρώπους και τους πελάτες μας».

Ακόμη προσθέτει πως «όραμά μας είναι να δημιουργήσουμε ένα ενοποιημένο, πλήρως εκσυγχρονισμένο και λειτουργικό δίκτυο με υποκαταστήματα σε όλη την επικράτεια, να ενισχύσουμε και να αναβαθμίσουμε την παρουσία μας σε κομβικές περιοχές καθώς και στον χώρο των ταχυμεταφορών, με τη διεύρυνση των συνεργειών με την ΕΛΤΑ Courier. Το νέο πλάνο στοχεύει να αναβαθμίσει την εμπειρία και την εξυπηρέτηση των πελατών μας και να αυξήσει την αποτελεσματικότητά μας, ως μια σύγχρονη και πλήρως ανταγωνιστική εταιρεία ταχυδρομικών υπηρεσιών, ενώ παράλληλα δημιουργεί προϋποθέσεις περαιτέρω ανάπτυξής της».

Δημήτρης Παπαδάκης – Εφημερίδα Συνείδηση

ΠΟΕ – ΟΤΑ κατά κυβέρνησης και ΚΕΔΕ – Όχι στα ασθενοφόρα οι οδηγοί των απορριμματοφόρων – Τι δήλωσε στη “Σ” ο Πρόεδρος των Εργαζομένων, Θύμιος Κομματάς

 

https://sinidisi.gr/elta-palairoy-antidraseis-to-loyketo/

Related posts

Δήμος Ακτίου Βόνιτσας: «Του Κουτρούλη ο Γάμος» την Παρασκευή (14/7) στην Κατούνα

aitoloakarnanianews

Δήμος Ακτίου – Βόνιτσας: Έργα αγροτικής oδοποιίας στο Μοναστηράκι προϋπολογισμού 500.000 ευρώ

aitoloakarnanianews

5,7% περισσότεροι επιβάτες φέτος στο Αεροδρόμιο Ακτίου – Νέο ρεκόρ το 2023

aitoloakarnanianews

Αφήστε ένα σχόλιο