ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ NEWS

Ροφήματα πριν τον ύπνο για απώλεια βάρους

Ο ποιοτικός ύπνος κατά τη διάρκεια της νύχτας είναι άμεσα συνδεδεμένος με τη διατήρηση του σωματικού βάρους. Ο ύπνος εμπλέκεται στην ισορροπία μεταξύ της ποσότητας θερμίδων που καταναλώνουμε και της ποσότητας που χρησιμοποιούμε με τη δραστηριότητα και τον μεταβολισμό.

Έρευνες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που κοιμούνται λιγότερες από 6 και περισσότερες από 8 ώρες αυξάνουν το σωματικό βάρος και είναι πιθανόν να οδηγηθούν σε παχυσαρκία και διαβήτη.

Η κατανάλωση καφεΐνης και ζάχαρης πριν πέσετε στο κρεβάτι μπορεί επίσης να διαταράξουν τον ύπνο σας, σε αντίθεση με κάποια θρεπτικά συστατικά που μπορούν να σας βοηθήσουν να αναπληρώσετε τους μυς σας, να σταθεροποιήσετε τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα και να κάψετε λίπος.

Γάλα

Ένα ποτήρι γάλα (ζεστό ή κρύο) μπορεί να σας βοηθήσει να έχετε ένα ήσυχο ύπνο χάρη στην τρυπτοφάνη και το ασβέστιο που περιέχει. Περισσότερος ύπνος τη νύχτα συνεπάγεται μικρότερη επιθυμία για φαγητό την επόμενη μέρα. Για τις γυναίκες που πηγαίνουν στο γυμναστήριο, η καζεΐνη, η πρωτεΐνη που περιέχεται στο γάλα, είναι σημαντική για την ανάπτυξη της μυϊκής μάζας. Το αποτέλεσμα είναι πιο γρήγορος μεταβολισμός και ευκολότερη απώλεια βάρους.

Χυμός σταφυλιού

Ένα μικρό ποτήρι από 100% χυμό σταφυλιών πριν τον ύπνο μπορεί να σας βοηθήσει να κάψετε λίπος. Η έκκριση ινσουλίνης στη διάρκεια της νύχτας που προκαλείται από την κατανάλωση απλών υδατανθράκων, όπως αυτές του χυμού σταφυλιού, ρυθμίζει το βιολογικό ρολόι. Η ρεσβερατρόλη, το πολύτιμο αντιοξειδωτικό που περιέχεται στα σταφύλια, μετατρέπει τις θερμίδες σε καφέ λίπος που είναι το κλειδί για το αδυνάτισμα.

Χαμομήλι

Ένα φλιτζάνι ζεστό χαμομήλι αυξάνει τα επίπεδα γλυκίνης, του νευροδιαβιβαστή που χαλαρώνει τα νεύρα και δρα ως ήπιο ηρεμιστικό. Το χαμομήλι βοηθά επίσης στη ρύθμιση της θερμοκρασίας του σώματος, ενώ έχει συνδεθεί με τον έλεγχο της γλυκόζης και την απώλεια βάρους.

Κεφίρ

Τα φιλικά βακτήρια και η υψηλή θρεπτική του αξία βοηθούν στην πέψη και την απορρόφηση των βιταμινών και των μετάλλων από τον οργανισμό. Έρευνες έχουν δείξει ότι το κεφίρ βελτιώνει τον ύπνο.

Πρωτεΐνες σόγιας

Οι πρωτεΐνες σόγιας σε μορφή γάλακτος ή σκόνης, περιέχουν υψηλά επίπεδα τρυπτοφάνης, η οποία παράγει μελατονίνη. Εκτός από τη συμβολή της στον ύπνο, η τρυπτοφάνη μειώνει επίσης τα επίπεδα κορτιζόλης, βοηθώντας στην καταπολέμηση του λίπους στην κοιλιά. Για καλύτερα αποτελέσματα, προσθέστε τη σκόνη σε ελληνικό γιαούρτι.

ΠΗΓΗ

Source link

Γίνετε μέλη στην ενημερώτικη ομάδα της Αιτωλοακαρνανίας. Ενημερώστε, ενημερωθείτε και σχολιάστε τα πάντα ελεύθερα ΕΔΩ!

Για τα άρθρα που αναδημοσιεύονται εδώ με πήγη, ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρουμε καθώς απηχούν αποκλειστικά τις απόψεις των συντακτών τους και δεν δεσμεύουν καθ’ οιονδήποτε τρόπο την ιστοσελίδα.

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Σχετικές αναρτήσεις

Θέλετε να πείθετε πάντα τους άλλους; Δείτε τους τρόπους που το κάνει το FBI και μετά θα τους έχετε πάντα στα… πόδια σας!

aitoloakarnanianews.gr

Τα διακοσμητικά items που θα συναντήσει κάποιος μόλις μπει στο διαμέρισμα μιας Γαλλίδας

aitoloakarnanianews.gr

Πόσες μαύρες τελείες βλέπεις σε αυτήν τη φωτογραφία; Είναι 1 από 6 τρελές οφθαλμαπάτες!

aitoloakarnanianews.gr

Δαγκώσατε τη γλώσσα σας; Άμεση αντιμετώπιση με…

aitoloakarnanianews.gr

Έχεις ουλίτιδα; Εξαφάνισέ την άμεσα με αυτές τις 5 σπιτικές και αποτελεσματικές θεραπείες

aitoloakarnanianews.gr

Ποιο είναι το αντικείμενο που μπορεί να αφαιρέσει λιπαρούς λεκέδες και κοστίζει κάτω από ένα ευρώ!

aitoloakarnanianews.gr

Αφήστε ένα σχόλιο