AITOLOAKARNANIANEWS.GR
Αγροτικα Νεα

Αύξηση ναύλων έως και 237% για την μεταφορά εμπορευμάτων το 2024

[ad_1]

Οι αυξανόμενες εντάσεις στην Ερυθρά Θάλασσα έχουν ωθήσει τους πλοιοκτήτες να αποφεύγουν τη διέλευση από τη διώρυγα του Σουέζ, μειώνοντας σημαντικά τον αριθμό των πλοίων που διέρχονται από τη διώρυγα, καθώς ο μέσος αριθμός των διελεύσεων έχει μειωθεί κατά 14% από τα μέσα Δεκεμβρίου 2023, σε περίπου 50 ημερήσιες διελεύσεις, δηλαδή σχεδόν 17% λιγότερες σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του περασμένου έτους.

Μετά από μια πρόσφατη επίθεση, η ναυτιλιακή εταιρεία εμπορευματοκιβωτίων Maersk, στην τελευταία ανακοίνωσή της δήλωσε, ότι θα ανακατευθύνει όλα τα πλοία της μακριά από τις διαδρομές της Ερυθράς Θάλασσας, επιλέγοντας να πλέει γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας της Αφρικής για το προσεχές μέλλον, αυξάνοντας σημαντικά τα τονομίλια.

Για παράδειγμα, ένα ταξίδι από τη Σαγκάη στον Πειραιά μέσω Σουέζ είναι 7.844 ναυτικά μίλια, ενώ μέσω του Ακρωτηρίου της Καλής Ελπίδας είναι 14.253 ναυτικά μίλια. Τα επιπλέον ναυτικά μίλια προσθέτουν πολύ σημαντικό χρόνο και κόστος σε κάθε ταξίδι, το οποίο με τη σειρά του θα αυξήσει τη χρησιμοποίηση των πλοίων, επηρεάζοντας τη διαθεσιμότητα της χωρητικότητας.

«Η κρίση στην Ερυθρά Θάλασσα έχει θετικό αντίκτυπο στις τιμές των εμπορευματοκιβωτίων, με τον δείκτη FBX να σκαρφαλώνει στις 2.606 μονάδες, το υψηλότερο επίπεδο από τα τέλη Νοεμβρίου 2022 και σχεδόν 105% αύξηση από τις 5 Δεκεμβρίου 2023» επισημαίνουν οι αναλυτές του ναυλομεσιτικού οίκου Xclusiv Shipbrokers.

πηγή: newmoney.gr

[ad_2]

Source link

Related posts

Επένδυση ύψους 150 εκατομμυρίων ευρώ από τη CNH στο Βέλγιο για τη CR11

Με χρηματοδοτικές λύσεις και αξιόλογες εκπτώσεις στα μηχανήματα η 30η Agrotica

Άρση απαγόρευσης της εξαγωγής ζώων στη Σαουδική Αραβία

Αφήστε ένα σχόλιο