AITOLOAKARNANIANEWS.GR
Αγρίνιο

Αγρίνιο: Στο ρυθμό της Black Friday το λιανεμπόριο – Δύο όψεις στην αγορά

[ad_1]

Αγρίνιο: Στο ρυθμό της Black Friday το λιανεμπόριο – Δύο όψεις στην αγορά


Στο ρυθμό της Black Friday το λιανεμπόριο. Δύο όψεις στην αγορά όπως αναφέρει η εφημερίδα “Συνείδηση”, σύμφωνα με την οποία «ψηφίζουν» ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές οι Αγρινιώτες , ενώ το υπόλοιπο λιανεμπόριο διαπιστώνει ότι ο θεσμός έχει «ξεφτίσει»…

Αναλυτικά το δημοσίευμα: 

Τι κι αν η Black Friday είναι υποτίθεται μια μόνο ημέρα (στις 24 Νοεμβρίου φέτος); Τι κι αν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις, οι οποίες γίνονταν το πρώτο δεκαπενθήμερο του Νοεμβρίου, καταργήθηκαν διά νόμου πέρυσι; Το λιανεμπόριο ήδη από τις αρχές Νοεμβρίου έχει προχωρήσει σε προσφορές στο πλαίσιο της Black Friday, ενώ ταυτόχρονα δεν λείπουν οι αλυσίδες και τα εμπορικά κέντρα που διαφημίζουν «ενδιάμεσες εκπτώσεις». Το ζήτημα, βεβαίως, είναι κατά πόσον οι καταναλωτές που βιώνουν ένα ακόμη έτος πληθωρισμού μπορούν να ξοδέψουν χρήματα στο πλαίσιο αυτής της αρκετά εκτεταμένης εκπτωτικής περιόδου. Από την άλλη, βεβαίως, η αγορά υποστηρίζει ότι αυτή είναι η ευκαιρία για τους καταναλωτές να αποκτήσουν προϊόντα που επιθυμούν –κυρίως είδη μόδας και ηλεκτρικές – ηλεκτρονικές συσκευές–, καθώς μπορούν να τα βρουν σε αρκετά χαμηλότερες τιμές.

Οι επιχειρήσεις ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, τα προηγούμενα χρόνια έδιναν, έτσι κι αλλιώς, το «έναυσμα» για την έναρξη της Black Friday από νωρίς. Στο Αγρίνιο, ωστόσο, οι υπόλοιποι κλάδοι, όπως της ένδυσης και της υπόδησης, των αθλητικών ειδών κτλ «δυσκολεύονται» να μπουν στο «χορό» των προσφορών και διαπιστώνουν πως η χρονική επέκταση του θεσμού τον έχει «ξεφτίσει»…  Στον αντίποδα ο κλάδος των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών φαίνεται πως ανακάμπτει κατά την περίοδο της black Friday, σε σημείο μάλιστα που η κίνηση στις τοπικές επιχειρήσεις αυξάνεται από 50% έως και 80%!

Επαγγελματίες του Αγρινίου μίλησαν στη «Σ» ενόψει της Black Friday καταγράφοντας το κλίμα που επικρατεί στους καταναλωτές, τις δικές τους προσδοκίες και αντιρρήσεις.

Ο Δημήτρης Στασινός (ηλεκτρικά είδη electro net) αναφέρει:

Ο Δημήτρης Στασινός

«το ενδιαφέρον, η έρευνα αγοράς, για την περίοδο της black Friday έχει ήδη ξεκινήσει, αν και είναι νωρίς για την ημέρα της black Friday. Το ενδιαφέρον από τώρα είναι αυξημένο και όλοι αναμένουν να έρθει η κατάλληλη στιγμή ως προς την έκπτωση για να προμηθευτούν αυτό που έχουν ανάγκη. Ξεκίνησαν να ρωτούν για το πότε ξεκινάει η περίοδος της black Friday και τι ποσοστά εκπτώσεων – προσφορών θα υπάρχουν από τον προηγούμενο μήνα. Το ενδιαφέρον εντοπίζονταν σε ηλεκτρονικές συσκευές, αλλά πλέον έχει επεκταθεί και σε άλλα προϊόντα. Κατά την περίοδο της black Friday υπάρχει διαφορά σε σχέση με την υπόλοιπη περίοδο ή σε σχέση με το να μην υπήρχε αυτή η περίοδος. Η διαφορά αυτή μπορεί να φτάνει και το 50% σε άνοδο στην κίνηση στα ηλεκτρικά είδη. Όλη η περίοδος της black Friday αποδίδει στον κλάδο μας και θεωρώ πως αυτό ίσως να ισχύει σε όλους τους τομείς του εμπορίου».

Ο Σπύρος Σαράκης (ηλεκτρικά είδη best electric) σημείωσε:

Ο Σπύρος Σαράκης

«η black Friday τα τελευταία χρόνια έχει ερμηνευτεί στην Ελλάδα διαφορετικά από αυτό που ξεκίνησε στο εξωτερικό κατά το παρελθόν. Ο κόσμος πλέον αντιλαμβάνεται την περίοδο αυτή ως περίοδο εκπτώσεων στις ηλεκτρικές συσκευές. Όντως ισχύει η τιμή της black Friday να «τρέχει» όλο τον μήνα και αυτό γίνεται ώστε ο κόσμος να μπορεί να εκμεταλλευτεί το διάστημα αυτό και να αγοράσει με μεγαλύτερη ηρεμία και σε καλύτερες τιμές. Ο κόσμος περιμένει την περίοδο της black Friday με μεγάλο ενδιαφέρον, όπως την αναμένουμε και εμείς για να μπορέσουμε να δουλέψουμε. Αν μιλήσουμε για την φθινοπωρινή σεζόν στον κλάδο μας, που διαρκεί μέχρι και τα Χριστούγεννα, ο μήνας της black Friday είναι ο καλύτερος μήνας στον οποίο διαπιστώνουμε στα ηλεκτρικά είδη αύξηση στις πωλήσεις ακόμη και 80%. Αυτό συνεχίζεται και κατά τον Δεκέμβριο συχνά λόγω των γιορτών και λόγω του ότι τιμές black Friday «τρέχουν» και τον Δεκέμβριο σε κάποια προϊόντα».

Ο Δημήτρης Σαράκης (ηλεκτρικά είδη expert) τόνισε:

Ο Δημήτρης Σαράκης

«είναι καλή η περίοδος αυτή και έχει αποδειχθεί εδώ και χρόνια. Η αύξηση του χρονικού διαστήματος της black Friday βοηθάει τον κόσμο και η κίνηση έχει «διασκορπιστεί» σε όλο το διάστημα που διαρκούν οι προσφορές της black Friday. Δεν τίθεται θέμα μείωσης του ενδιαφέροντος από τον κόσμο,  αλλά πλέον δεν «συμπυκνώνεται» όλο αυτό το ενδιαφέρον μόνο σε μία μέρα. Από την πρώτη στιγμή που ξεκινάει η περίοδος της black Friday αρχίζει και το ενδιαφέρον του κόσμου, αν και συχνά οι ερωτήσεις ξεκινούν πολύ νωρίτερα. Όλα τα προηγούμενα χρόνια έχουμε διαπιστώσει πως αποδίδει στον κλάδο μας η περίοδος αυτή στο 100%, καθώς ο κόσμος έρχεται να ψωνίσει, αν και προμηθεύεται κυρίως κινητά, τηλεοράσεις, σκούπες και γενικότερα μικροσυσκευές και όχι ψυγεία, κουζίνες, πλυντήρια κλπ».

Πέραν όμως των όσων δραστηριοποιούνται στον κλάδο των ηλεκτρικών – ηλεκτρονικών συσκευών που η black Friday είναι ως «μάνα εξ ουρανού» για την δουλειά τους, οι υπόλοιποι έμποροι σε διάφορους τομείς του λιανεμπορίου διαπιστώνουν πλέον πως η «διεύρυνση» της black Friday από μία ημέρα σε μια εβδομάδα και πλέον σε ένα μήνα δεν αποδίδει σ’ αυτούς, ενώ παράλληλα βλέπουν ότι ο κόσμος δεν ενδιαφέρεται όπως ενδιαφέρονταν τα πρώτα χρόνια που «εισήχθη» ο θεσμός στην χώρα μας. Επ’ αυτού έμποροι του Αγρινίου μιλώντας στη «Σ» τοποθετούνται παρουσιάζοντας και τεκμηριώνοντας γιατί κατά τη γνώμη τους ισχύει αυτό πλέον.

Ο Παναγιώτης Μπεσίνης επεσήμανε:

Ο Παναγιώτης Μπεσίνης

«η Black Friday είναι και αυτή ένας θεσμός εισαγωγής. Αν την θεωρήσουμε μια προσπάθεια για να προκαλέσουμε το καταναλωτικό ενδιαφέρον μπορούμε να πούμε πως εφόσον είναι μια προσπάθεια ας την κάνουμε, αλλά η προσπάθεια αυτή έχει εκφυλιστεί και αυτό δεν το κάνουν τα μικρά εμπορικά καταστήματα, αλλά ξεκίνησε κυρίως από τις μεγάλες εταιρείες παραγωγής και εμπορίας ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών.  Από την μία ημέρα που μπορούσε να χαρακτηριστεί απλά ως ένα καταναλωτικό event τα τελευταία χρόνια έχει εξελιχθεί σε εβδομάδα, μήνα και κανείς δεν ξέρει που μπορεί να φτάσει. Με την έννοια αυτή έχει απαξιωθεί από μόνη της η ημέρα ή η περίοδος της black Friday. Δεν έχει συνεπώς ενδιαφέρον για τη πλειονότητα του κλάδου. Θα μπορούσε να έχει ενδιαφέρον αν ο θεσμός αυτός περιορίζονταν μόνο σε μια μέρα και αν πράγματι την ημέρα αυτή έβγαιναν ωφελημένοι τόσο οι καταναλωτές, όσο και οι έμποροι του λιανικού. Τώρα, όπως έχει εξελιχθεί, περισσότερο θεωρώ πως λοιδορείται πάρα γίνεται εργαλείο αγορών και πωλήσεων για εμάς».

O Σεραφείμ Γιαννόπουλος υποστήριξε:

O Σεραφείμ Γιάννοπουλος

«η διεύρυνση της black Friday από μια ημέρα σε μια εβδομάδα και ίσως σε ένα μήνα πιστεύω πως είναι λάθος. Το εκμεταλλεύονται οι πολυεθνικές που κάνουν συνήθως μια εβδομάδα, δέκα ημέρες και ένα μήνα προσφορών, αλλά αυτό δεν είναι σωστό. Θα υπήρχε αξία αν υπήρχαν προσφορές μόνο μια ημέρα, την black Friday, τότε θα επωφελούνταν ο κόσμος και θα «έτρεχε» στη αγορά. Μετά που ήρθε η διεύρυνση της black Friday το ζήτημα ξέφτισε. Δεν υπάρχει ιδιαίτερη κίνηση στην αγορά, δεν υπάρχει πλέον νόημα. Η μια ημέρα θα είχε ουσία, όπως μια ημέρα μπορούμε να κάνουμε και άλλα πράγματα, όπως «λευκή νύχτα». Η αγορά χρειάζεται κάποια τέτοια πράγματα για να βοηθηθεί και τότε θα έχει ουσία για τον κόσμο, αλλά πλέον η black Friday δεν έχει ουσία, έχει ξεφτιλιστεί και αυτό το αντιλαμβάνεται ο κόσμος, διότι είδε πως η μια μέρα έγινε δύο, μια εβδομάδα κλπ διαπίστωσε πως οι τιμές δεν έχουν μεγάλη διαφορά. Όταν η black Friday είναι μέρες πολλές ο τζίρος μειώνεται και επίσης με τη μια μέρα υπάρχει η δυνατότητα να κάνεις τζίρο κερδίζοντας λιγότερα. Ο κόσμος τα είδε όλα αυτά και δεν έχει πλέον ενδιαφέρον και γι’ αυτό πιστεύω πως φέτος η μέρα αυτή θα είναι λίγο καλύτερη από τις υπόλοιπες ως προς την κίνηση, δεν θα υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον».

Κωνσταντίνος Χονδρός – Εφημερίδα “Συνείδηση”

ΕΟΠΥΥ Αγρινίου: Ξανά σε εξέλιξη η αποδυνάμωσή του – Οι προφορικές διαβεβαιώσεις ποτέ δεν έγιναν γραπτές

 

 

[ad_2]

Related posts

ΕΟΠΥΥ Αγρινίου: Ξανά σε εξέλιξη η αποδυνάμωσή του – Οι προφορικές διαβεβαιώσεις ποτέ δεν έγιναν γραπτές

aitoloakarnanianews

Αγρίνιο: Πολλές κλήσεις για προβλήματα ηλεκτροδότησης στον ΔΕΔΔΗΕ

aitoloakarnanianews

Στο Αγρίνιο ανάβει η «κίτρινη καρδιά» για τους εργαζόμενους της καθαριότητας

aitoloakarnanianews

Αφήστε ένα σχόλιο