25.3 C
Μεσολόγγι
23 Ιουνίου 2026
AITOLOAKARNANIANEWS
ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ

Κοπή Βασιλόπιτας στο Γηροκομείο Μητροπόλεως Μάνης


Την Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2026 πραγματοποιήθηκε η κοπή της πρωτοχρονιάτικης βασιλόπιτας σε μια σεμνή τελετή στο Γηροκομείο της Ι. Μητροπόλεως Μάνης «Ο ΑΓ. ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ» που πρόσφερε πολλύ χαρά και αγάπη στους εκεί παππούδες και γιαγιάδες μας.

Την βασιλόπιτα ευλόγησε ο π. Συμεών Λαμπρινάκος, συμπαραστατούμενος από τον π. Σταύρο Βλαστέλη.



ΠΗΓΗ

Related posts

«Το Άγιο Όρος μέσα από τα μάτια ενός παιδιού»

admin

Δοξολογία στη Γενική Επιθεώρηση Στρατού για την εορτή του Αγίου Γεωργίου

admin

«Πίστις δι’ αγάπης ενεργουμένη» (Γαλ.5,6)

admin

Αφήστε ένα σχόλιο

meritking grandpashabet casibom jojobet holiganbet betgaranti grandpashabet