ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ για γραμματειακή υποστήριξη σε κέντρο ξένων γλωσσών στο Περιστέρι.
Ωράριο εργασίας: 20 ώρες/εβδομαδιαίως, απογευματινές ώρες.
Βασικές αρμοδιότητες της θέσης εργασίας:
- Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων
- Διαχείριση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
- Διατήρηση ηλεκτρονικού και έντυπου αρχείου
- Έκδοση ηλεκτρονικών αποδείξεων
- Συνεργασία με γονείς, παιδιά και λοιπό προσωπικό
Απαραίτητες προυποθέσεις υποψηφίου:
- Γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών και προγραμμάτων (office,gmail,canva)
- Κάτοικος Δυτικών Προαστίων
- Επικοινωνιακές δεξιότητες
- Συνέπεια – οργανωτικότητα – υπευθυνότητα
- Ηγετικές ικανότητες
- Μετακίνηση με ΙΧ
Η εταιρεία μας προσφέρει: Όλες τις νόμιμες αποδοχές (ωρομίσθιο σε αναλογία με τις ώρες εργασίας), φιλικό περιβάλλον εργασίας, σύμβαση ορισμένου χρόνου με προοπτική μακροχρόνιας συνεργασίας και εξέλιξης
, μερική απασχόληση, ορισμένου χρόνου
Περιοχή: Περιστέρι (Κέντρο)
Πληροφορίες εδώ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Όλες οι νέες θέσεις εργασίας ΕΔΩ. Βρείτε δουλειά σε Μασούτη, Βασιλόπουλο, Κρητικό, Lidl, PUBLIC, UPS, HONDO CENTER, εστίαση, εργοστάσια, καταστήματα
Οι καλύτερες αγγελίες εργασίας για Αττική
Δες ΕΔΩ όλες τις Αγγελίες Εργασίας