AITOLOAKARNANIANEWS.GR
Διεθνη

Η αναβάθμιση των μαχητικών προχωρά, αλλά τώρα… λείπουν εξαρτήματα

[ad_1]

Ακόμα μια ημέρα που το stealth μαχητικό 5ης γενιάς F-35 βρίσκεται στο προσκήνιο της δημοσιότητας, όχι όμως για… καλό λόγο.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ εξειδικευμένων ΜΜΕ από τις ΗΠΑ, η εταιρεία Lockheed Martin έχει ολοκληρώσει την κατασκευή λιγότερων από τα μισά από τα αναβαθμισμένα μαχητικά αεροσκάφη F-35 Joint Strike Fighters που είχε υποσχεθεί φέτος, καθώς η αργή παραγωγή βασικών εξαρτημάτων καθυστερεί πολλαπλά νέα αεροσκάφη, δήλωσε στους νομοθέτες ο ανώτατος αξιωματικός του Πενταγώνου που είναι υπεύθυνος για το πρόγραμμα.

Ο υποστράτηγος Μάικλ Σμιντ, εκτελεστικός αξιωματικός του προγράμματος F-35, δήλωσε σε ακρόαση της υποεπιτροπής τακτικής αεροπορίας και χερσαίων δυνάμεων της Βουλής των Αντιοπροσώπων ότι η Lockheed Martin έχει συμβόλαιο να παραδώσει 52 αεροσκάφη που έχουν ενεργοποιηθεί με βελτιώσεις γνωστές ως Technology Refresh 3 μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. Η εταιρεία έχει ολοκληρώσει την κατασκευή 21 από αυτά.

“Χρειάζομαι όλα τα εξαρτήματα”

Αλλά η παραγωγή σε μια χούφτα βασικών εξαρτημάτων που απαιτούνται για το υλικό TR-3 έχει αυξηθεί με βραδύτερο ρυθμό από τον αναμενόμενο, δήλωσε ο Σμιντ, και τα υπόλοιπα από τα νεότερα αεροσκάφη εξακολουθούν να βρίσκονται στο εργοστάσιο της Lockheed Martin στο Fort Worth του Τέξας, περιμένοντας αυτά τα εξαρτήματα. Ο Σμιντ αρνήθηκε να περιγράψει τα εξαρτήματα αυτά στους δημοσιογράφους μετά την ακρόαση.

Το υλικό είναι καλό“, δήλωσε ο Σμιντ στους δημοσιογράφους μετά την ακρόαση στο Κογκρέσο. “Είναι ο ρυθμός με τον οποίο τα παράγουν για να ανταποκριθούν στις ανάγκες της παραγωγής και των μετασκευών μας. Είναι κυριολεκτικά ένας μικρός αριθμός εξαρτημάτων, αλλά χρειάζομαι όλα τα εξαρτήματα“, συμπλήρωσε χαρακτηριστικά, περιγράφοντας το νέο πρόβλημα που αντιμετωπίζει η αναβάθμιση των μαχητικών των ΗΠΑ και των συμμάχων τους.

Καθυστερήσεις

Η αναβάθμιση TR-3 περιλαμβάνει βελτιώσεις υλικού και λογισμικού στο F-35, όπως καλύτερες οθόνες, μνήμη υπολογιστή και επεξεργαστική ισχύ. Χρειάζονται για μια πιο εκτεταμένη αναβάθμιση που ονομάζεται Block 4, η οποία θα βελτιώσει την ικανότητα όπλων του F-35, την αναγνώριση στόχων και τον ηλεκτρονικό πόλεμο, μεταξύ άλλων χαρακτηριστικών. Το Πεντάγωνο και η Lockheed Martin επεδίωκαν να έχουν έτοιμο το TR-3 μέχρι τον Απρίλιο του 2023.

Η ημερομηνία αυτή έχει πλέον καθυστερήσει σημαντικά, κυρίως λόγω των προβλημάτων λογισμικού. Ο Σμιντ δήλωσε την Τρίτη ότι το TR-3 θα μπορούσε να είναι έτοιμο μέχρι τα μέσα της άνοιξης, αν και δεν ήταν σίγουρος για την προθεσμία αυτή. Η κυβέρνηση και η Lockheed Martin δήλωσαν ότι θα μπορούσε να είναι μέχρι τον επόμενο Ιούνιο, ωστόσο η κυβέρνηση δεν δέχεται τα νεότευκτα F-35, επειδή ο στρατός δεν έχει μπορέσει να πραγματοποιήσει τις δοκιμαστικές πτήσεις που είναι απαραίτητες για να βεβαιωθεί ότι λειτουργούν σωστά.

Δοκιμές

Σε ανακοίνωσή της, η Lockheed Martin δήλωσε ότι έχει αρχίσει τους τελευταίους μήνες να δοκιμάζει την επόμενη έκδοση λογισμικού του F-35 για τη βελτίωση της σταθερότητας, του ραντάρ, των αισθητήρων και των δυνατοτήτων όπλων του. Και η εταιρεία δήλωσε ότι επικεντρώνεται στην επιτάχυνση της παράδοσης υλικού από υπεργολάβους που θα χρησιμοποιηθεί στα εξαρτήματα του TR-3. Η εταιρεία δήλωσε επίσης ότι έχει αρχίσει τις δοκιμαστικές πτήσεις με αεροσκάφη παραγωγής F-35 με πρώιμες εκδόσεις του λογισμικού TR-3, και συνεχίζει να διεξάγει δοκιμές πτήσης.

Μέχρι τις αρχές Δεκεμβρίου, δήλωσε η Lockheed, το πρόγραμμα είχε ολοκληρώσει περισσότερες από 160 δοκιμαστικές πτήσεις. Ο πρόεδρος της υποεπιτροπής Ρεπουμπλικάνος Ρομπ Ουίτμαν, δήλωσε στην ακρόαση ότι ενώ το F-35 είναι ένα “τεχνολογικό θαύμα“, οι επαναλαμβανόμενες καθυστερήσεις στην ανάπτυξη των δυνατοτήτων του είναι ανησυχητικές. Ο Σμιντ δήλωσε ότι μέρος του προβλήματος οφείλεται στα υπολειτουργούντα εργαστήρια που χρησιμοποίησε το πρόγραμμα για να προσπαθήσει να δοκιμάσει το TR-3 και ότι το πρόγραμμα προσπαθεί να δημιουργήσει μεγαλύτερη χωρητικότητα στα εργαστήριά του.

Λιγοστεύει ο χρόνος

Τα εργαστήριά μας δεν αναπαριστούν σωστά το περιβάλλον πτήσης, και υπάρχει πάρα πολύ μεγάλη ανακάλυψη που συμβαίνει στις δοκιμές πτήσης“, δήλωσε ο Σμιντ, ο οποίος προσέθεσε, μιλώντας σε δημοσιογράφους, ότι η Lockheed “πληρώνει σημαντικό τίμημα” για την αδυναμία της να ανταποκριθεί στις συμβατικές απαιτήσεις της για τα αεροσκάφη TR-3, αν και δεν θέλησε να περιγράψει λεπτομερώς αυτές τις κυρώσεις. “Η Lockheed έχει μεγάλο κίνητρο να παραδώσει“, είπε.

Σημείωσε, δε, ότι η αργή παραγωγή εξαρτημάτων αυτή τη στιγμή επηρεάζει μόνο τα νέα αεροσκάφη, είπε, επειδή το πρόγραμμα F-35 δεν έχει αρχίσει να εργάζεται για τη μετασκευή παλαιότερων αεροσκαφών. Αλλά αν τα ζητήματα παραγωγής δεν διευθετηθούν, αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε περισσότερα προβλήματα, προσθέσε. “Έχουν λίγο χρόνο εδώ για να ανεβάσουν την παραγωγή, αλλά πρέπει να το κάνουν γρήγορα“, δήλωσε ο Σμιντ. “Δεν είναι καλό να φτάσουμε σε ένα συγκεκριμένο σημείο της γραμμής παραγωγής, όπου αυτό το εξάρτημα πρέπει να μπει σε εκείνο το εξάρτημα και αυτό το εξάρτημα δεν υπάρχει“.

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο


[ad_2]

Source link

Related posts

Να τηρηθούν οι κυρώσεις προς τη Ρωσία ζητά το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο

Στηλίτευσε την α(προ)νοησία των αδιανόητων δηλώσεων Τραμπ

ΗΠΑ, Ισραήλ και Άραβες συμφωνούν για τη Χαμάς, αλλά διαφωνούν για την επόμενη μέρα

Αφήστε ένα σχόλιο