AITOLOAKARNANIANEWS.GR
Δυτικη Ελλαδα

Π. Σκαρμούτσος: Ποιος θα πληρώσει την προχειρότητα και τις αβλεψίες στο έργο του δρόμου Τουρλίδας;

[ad_1]

Όπως γνωρίζετε ένα από τα έργα που είναι ενταγμένα στην ΟΧΕ και εκτελούνται από την Περιφέρεια Δ.Ε. είναι το έργο του δρόμου της Τουρλίδας.

Στον δρόμο αυτό, μεταξύ Θεοξένια και Τουρλίδας, υπάρχουν τρεις γέφυρες στις θέσεις 1, 2 και 4 όπως φαίνονται και στον επισυναπτόμενο χάρτη. Αυτό το οποίο μέχρι σήμερα γνωρίζαμε από την Περιφέρεια και από δημοσιεύματα του τύπου, ήταν ότι οι γέφυρες στις θέσεις 1(3η καμάρα) και 4 είναι επικίνδυνες και για τον λόγο αυτό θα  κατεδαφιστούν και στη θέση τους να κατασκευασθούν νέες.

Αυτό όμως δεν προβλέπονταν στην αρχική μελέτη και μετά από καθυστέρηση 2 ετών, οι δύο γέφυρες εντάχθηκαν στο άλλο έργο που εκτελείται στην περιοχή μας και αφορά την ανάπλαση της λιμνοθάλασσας.

Εκεί λοιπόν που νομίζαμε ότι τα προβλήματα λύθηκαν και θα δούμε σύντομα τον δρόμο της Τουρλίδας ολοκληρωμένο, άρχισαν να βγαίνουν στην επιφάνεια αβλεψίες, λάθη και προχειρότητες της Περιφέρειας που τελικά θα τις πληρώσει ο δήμος μας!

Ρίχνοντας μια ματιά στην μελέτη του έργου, βλέπουμε ότι οι δύο γέφυρες που θα κατεδαφιστούν και θα δημιουργηθούν νέες,  δεν είναι στις θέσεις 1 και 4, όπως μας έλεγαν, στις θέσεις 3 και 4.

Στην θέση 3 δημιουργείται νέα, τέταρτη γέφυρα στον δρόμο της Τουρλίδας, στο σημείο  που βρίσκεται η συστάδα των ευκαλύπτων. Αυτό κρίθηκε απαραίτητο από την μελέτη για την καλύτερη ανανέωση των υδάτων της λιμνοθάλασσας της Κλείσοβας. Την 3η καμάρα όμως την ….. ξέχασαν !

Νέα γέφυρα στην 3η καμάρα (Θέση 1) δεν προβλέπεται πουθενά, ούτε στο έργο της Τουρλίδας, ούτε στο έργο της λιμνοθάλασσας. Τα παραπάνω δεν επιδέχονται αμφισβήτηση, διότι υπάρχουν  ακριβείς συντεταγμένες των σημείων κατασκευής των γεφυρών  και από εδώ αρχίζουν τα προβλήματα.

1ο πρόβλημα

Για να γίνει η νέα γέφυρα στην θέση 3 θα πρέπει ότι έχει γίνει, να ξηλωθεί και να ξαναγίνει από την αρχή.

Πριν κοπεί ο δρόμος για να αρχίσουν οι εργασίες για τη νέα γέφυρα, θα πρέπει ο ΔΕΔΔΗΕ να ξηλώσει τα καλώδια που έχει υπογειοποιήσει, η ΔΕΥΑΜ να ξηλώσει τους αγωγούς ύδρευσης και αποχέτευσης στην συγκεκριμένη θέση και μετά την κατασκευή της γέφυρας να κατασκευασθούν  για δεύτερη φορά.

2ο πρόβλημα

Η στατικότητα της γέφυρας στην 3η καμάρα δεν επιτρέπει την διέλευση των βαρέων μηχανημάτων που είναι απαραίτητα για την κατασκευή των νέων γεφυρών στις θέσεις 3 και 4. Για να γίνει αυτό, θα πρέπει πρώτα να κατασκευαστεί η γέφυρα στην θέση 1 (3η καμάρα) για να μπορέσουν να γίνουν και οι επόμενες δύο.

Η γέφυρα αυτή όμως για να κατασκευαστεί, θα πρέπει πρώτα να δημοπρατηθεί και περί αυτού μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει απολύτως τίποτα.

Το πρόβλημα είναι εδώ και καιρό εν γνώσει  της Περιφέρειας Δ.Ε. αλλά και του Δήμου. Προφανώς όμως έκριναν ότι τα προβλήματα έπρεπε να αποσιωπηθούν λόγω των επικείμενων αυτοδιοικητικών εκλογών.

Επειδή λοιπόν ενός κακού μύρια έπονται, η ολοκλήρωση του έργου θα καθυστερήσει για πολλούς μήνες, επηρεάζοντας άμεσα την ομαλή πρόσβαση της Τουρλίδας, τους περιπατητές σε μια από τις ομορφότερες διαδρομές της χώρας, τους κατοίκους και τις επιχειρήσεις  της Τουρλίδας, τις εργασίες των αλυκών και την επισκεψιμότητα του Μουσείου Άλατος, το δε κόστος του έργου θα αυξηθεί και δυστυχώς χρήματα στην Περιφέρεια δεν περισσεύουν.

Η Περιφέρεια Δ.Ε. θα πρέπει άμεσα να δώσει εξηγήσεις και να μας πει πότε σκοπεύει να δημοπρατήσει την γέφυρα της 3ης καμάρας. Καθήκον δε του Δημάρχου είναι πέραν των εξηγήσεων, να πιέσει για την όσο το δυνατόν ταχύτερη επίλυση των προβλημάτων που έχουν δημιουργηθεί. 

Οι δημότες περιμένουν τις εξηγήσεις σας.

Παντελής Σκαρμούτσος

Μεσολόγγι 14/2/2024

Related posts

Μια ιδιαίτερη Χριστουγεννιάτικη εκδήλωση στο Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας Αγρινίου

aitoloakarnanianews

Οι νέοι αντιδήμαρχοι Ακτίου-Βόνιτσας – AgrinioSite

aitoloakarnanianews

Θλίψη στο Αγρίνιο για το θάνατο του Βαγγέλη Δούτσιου

aitoloakarnanianews

Αφήστε ένα σχόλιο