AITOLOAKARNANIANEWS.GR
Αγροτικα Νεα

Συντονισμένο βήμα για ενίσχυση παρουσίας ελληνικών κρασιών στην αναπτυσσόμενη αλβανική αγορά – Winetrails

[ad_1]

Στην εκδήλωση προβολής και προώθησης ελληνικών κρασιών στην Αλβανία βρέθηκαν οινοποιεία της Β. Ελλάδας, επαγγελματίες του χώρου, ήτοι εισαγωγείς, διανομείς, ιδιοκτήτες καταστημάτων πώλησης οίνου, υπεύθυνοι τροφίμων και ποτού (f&B managers) μεγάλων ξενοδοχείων και εστιατορίων της αλβανικής αγοράς. Απώτερος σκοπός της ήταν να λάβουν χώρα b2b συναντήσεις, δίνοντας την ευκαιρία στους Έλληνες παραγωγούς να ανταλλάξουν απόψεις με τους Αλβανούς εισαγωγείς και να εδραιώσουν επικοινωνία για σύναψη συνεργασιών.

Τα οινοποιεία που ανταποκρίθηκαν στην πρόσκληση της Πρεσβείας της Ελλάδας ήταν:

  • Βίβλια Χώρα
  • Κεχρής
  • Κούρτης
  • Κτήμα Άλφα
  • Κτήμα Γεροβασιλείου
  • Κτήμα Κώστα Λαζαρίδη
  • Κυρ Γιάννη
  • Στεργίου

Στο περιθώριο της εκδήλωσης και με αφορμή την παρουσία τους στα Τίρανα, πραγματοποιήθηκαν άλλες δύο εκδηλώσεις (4/4), η μια του κτήματος Γεροβασιλείου και η άλλη του οινοποιείου Κυρ Γιάννη, μέσω των αντιπροσώπων τους στην τοπική αγορά.

Ο Μάριος Μπελιμπασάκης, επικεφαλής Σύμβουλος των Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της Ελληνικής Πρεσβείας στα Τίρανα μίλησε γι΄αυτή την πρωτοβουλία στην εκπομπή UPDATE,του ΕΡΤNews, αναφέροντας ότι «ο μέσος Αλβανός καταναλωτής γνωρίζει τα ελληνικά προϊόντα, τα έχει αποδεχθεί αλλά δυστυχώς δεν έχουν παρουσία στα ράφια των σούπερ μάρκετ, είτε τα κρασιά τα ελληνικά στα εστιατόρια και τα μεγάλα ξενοδοχεία της Αλβανίας, που θα έπρεπε να έχουν».

Και συμπλήρωσε «μιλώντας με ανθρώπους της αγοράς, διαπιστώσαμε ότι αρκετοί σομελιέ ή γνώστες του κρασιού γνωρίζουν την ποιότητα του ελληνικού οίνου, αλλά μας επεσήμαναν ότι το brand name του ελληνικού οίνου στη συνείδηση του μέσου Αλβανού καταναλωτή δεν βρίσκεται τόσο υψηλά, ενώ αντίθετα τα ιταλικά και τα γαλλικά κρασιά βρίσκονται αρκετά ψηλότερα».

«Με το σκεπτικό αυτό λοιπόν, αποφασίσαμε να πάρουμε μια πρωτοβουλία δειλά δειλά, ξεκινώντας από τα από τη Βόρεια Ελλάδα, κυρίως λόγω εγγύτητας, στείλαμε μια πρόσκληση σε αρκετά οινοποιεία, οκτώ από αυτά αποδέχθηκαν την πρόσκλησή μας, τους εξηγήσαμε ότι θα είναι μια επαγγελματική εκδήλωση, τους διασφαλίσαμε κάποια καλά επιχειρηματικά ραντεβού με ανθρώπους της αγοράς, διανομείς, εισαγωγείς οίνου,food managers από μεγάλα ξενοδοχεία και εστιατόρια και φαίνεται ότι ήταν πάρα πολύ ικανοποιημένοι» εξήγησε για τον τρόπο που οργανώθηκε η εκδήλωση.

Ωστόσο όπως είπε, ενημέρωσαν τους Έλληνες οινοπαραγωγούς που ήταν παρόντες, πως θα πρέπει να υπάρχει και ένα follow up σε αυτή την πρωτοβουλία, με στοχευμένες ενέργειες.

Γιατί όπως ανέφερε: «η οικονομική διπλωματία και οι γέφυρες που ρίχνει η χώρα μας στα Βαλκάνια, πέρα από τα προφανή οφέλη στην ελληνική οικονομία, σημαίνουν και επιρροή για τη χώρα μας, οπότε σε κάθε περίπτωση θέλουμε να είμαστε παρόντες».

Όπως τόνισε: Σε κάθε περίπτωση θέλω να πω ότι η Πρεσβεία της Ελλάδος και τα Γραφεία Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων παραμένουν στη διάθεση του Έλληνα επιχειρηματία να τον βοηθήσουν στην εξωστρέφεια, στην προσπάθειά του να μπει σε νέες αγορές.

Επίσης, θέλω να πω ότι υπάρχει στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Εξωτερικών ένα site αφιερωμένο στους Έλληνες επιχειρηματίες και την εξωστρέφεια, που είναι το Agora.mfa.gr, όπου τα γραφεία αναρτούν εκεί εκθέσεις, ειδήσεις, διαγωνισμούς, οτιδήποτε.

Κοινοποιήστε το:


[ad_2]

Source link

Related posts

Οι Βάκχες έρχονται στην Αθήνα 1 και 2 Μαρτίου σε μια εκδήλωση γεμάτη κρασί και μουσική

Με 60.000 τόνους κριθαριού και συμβόλαια 20 λεπτά η Αθηναΐκή Ζυθοποιία το 2024

Το έθιμο των 9 φαγητών αναβιώνει παραμονή Χριστουγέννων στη Θράκη

Αφήστε ένα σχόλιο