AITOLOAKARNANIANEWS.GR
Αγροτικα Νεα

Εγκαινιάζεται το νέο θερμοκήπιο της BASF με 150 ανθεκτικές ποικιλίες τομάτας κατά της καστανής ρυτίδωσης

[ad_1]

Κάτω από την ομπρέλα των ποικιλιών σπόρων Nunhems, η BASF επισήμως ανοίγει το Tomato Experience Center στο Kwintsheul, μια τοποθεσία κοντά στη Χάγη, προσφέροντας έναν χώρο όπου οι επαγγελματίες του κλάδου και όχι μόνο, μπορούν να εξερευνήσουν τις πιο πρόσφατες εξελίξεις στην εκτροφή της τομάτας. 

Το Tomato Experience Center φιλοξενεί περισσότερες από 150 ποικιλίες τομάτας ανθεκτικές στον ιό της καστανής ρυτίδωσης. Οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν, να αγγίξουν, να μυρίσουν και να κόψουν από κοντά τις διαφορετικές ποικιλίες, ενώ παράλληλα μπορούν να αποκτήσουν πληροφορίες για την καλλιέργειά τους, τα στατιστικά παραγωγής και άλλα σχετικά δεδομένα.  

Το θερμοκήπιο συμπληρώνεται επίσης, από συνεδριακές εγκαταστάσεις που επιτρέπουν στην εταιρεία να παρουσιάσει τις ποικιλίες της και να συζητήσει με τους πελάτες για τις ανάγκες τους και τις τάσεις στην αγορά της τομάτας. 

Μια ολοκληρωμένη συλλογή δεδομένων σχετικά με γεγονότα καλλιέργειας, στατιστικά στοιχεία παραγωγής, διάρκεια ζωής, βάρος και πολλά άλλα εκτίθενται επίσης στο κέντρο με στόχο οι πελάτες να έχουν τις απαραίτητες πληροφορίες για τεκμηριωμένη λήψη αποφάσεων. 

Η Silvia Cifre, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ και πωλήσεων της BASF-Nunhems, τόνισε ότι τη σημασία της εκτροφής της τομάτας και τη συνεχή δέσμευση της εταιρείας στην αντιμετώπιση των προκλήσεων σε αυτόν τον τομέα. 

«Από τη στιγμή που ξέσπασε το ToBRFV, η BASF-Nunhems ήταν στην πρώτη γραμμή στην εξεύρεση λύσεων για να κερδίσει τη μάχη ενάντια σε αυτόν τον ιό», σχολίασε ο Cifre. «Μέχρι τώρα περισσότερες από 25 ποικιλίες ανθεκτικές στο ToBRFV παρέχουν λύσεις στους καλλιεργητές τομάτας σε όλο τον κόσμο». 

«Είμαστε περήφανοι που ανοίγουμε σήμερα τις πόρτες του Tomato Experience Center μας», σημείωσε. «Η BASF δραστηριοποιείται στον κλάδο των σπόρων τομάτας για περισσότερα από 50 χρόνια και με αυτήν την καινοτόμο εγκατάσταση μπορούμε να δείξουμε πόσο έχει εξελιχθεί το χαρτοφυλάκιό μας και η τεχνολογία καλλιέργειας. Σε αυτό το εμπνευσμένο περιβάλλον, θα μπορέσουμε να ενισχύσουμε τις συνεργασίες μας με όλους τους παίκτες στην αλυσίδα αξίας στο επόμενο επίπεδο.»

 

[ad_2]

Source link

Related posts

Μείωση τιμών σε 500 προϊόντα στοχεύει το υπουργείο Ανάπτυξης

Aναβατόριο στο κάστρο της Μονεμβασιάς

Αγώνας δρόμου για να περάσουν στην εμβόλιμη πληρωμή οι μεταβιβάσεις

Αφήστε ένα σχόλιο