AITOLOAKARNANIANEWS.GR
Αγροτικα Νεα

Με ισχύ έως και 106 ίππους και νέα χαρακτηριστικά τα SAME Dorado του 2024 – Profi

[ad_1]

Το μοντέλο του 2024 φέρνει ανανεωμένα χαρακτηριστικά για βελτιστοποιημένη χρήση σε κλασικές εκμεταλλεύσεις, σε ευρύχωρους οπωρώνες, σε αχυρώνες, αλλά και σε εκμεταλλεύσεις αφιερωμένες στην πράσινη συντήρηση.

Η SAME παρουσίασε τη νέα σειρά τρακτέρ Dorado. Οι εκδόσεις του 2024, μειωμένες στα μοντέλα 75, 95 και 105, φέρνουν μαζί τους τους τετρακύλινδρους κινητήρες FARMotion 45 Stage V, οι οποίοι ενσωματώνουν κορυφαίες τεχνικές λύσεις για κινητήρες πετρελαίου και έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τη γεωργία. Τα δύο κορυφαία μοντέλα διαθέτουν μέγιστη ισχύ 95 και 106 ίππων αντίστοιχα στις 2000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 389 και 433 Nm στις 1.400 σ.α.λ.

Το νέο Dorado 75, από την πλευρά του, συμμορφώνεται με τις προδιαγραφές Φάσης 5 χωρίς την ανάγκη χρήσης AdBlue. Αυτό, σε συνδυασμό με τα παρατεταμένα διαστήματα αλλαγής λαδιού των 600 ωρών όλων των FARMotion 45, εγγυάται ένα εξαιρετικά μειωμένο κόστος ιδιοκτησίας, όπως δηλώνει η εταιρεία.

Τα χαρακτηριστικά του συστήματος κίνησης, σε συνδυασμό με το μικρό βάρος του Dorado, προσφέρουν βέλτιστη αναλογία ισχύος προς βάρος, καθιστώντας τα τρακτέρ ιδανικά για σπορά, φροντίδα καλλιεργειών ή άλλες εφαρμογές όπου απαιτείται ισχύς αλλά ταυτόχρονα πρέπει να αποφεύγεται η συμπίεση του εδάφους. Να τονίσουμε ότι αυτά τα νέα μοντέλα μπορούν να λειτουργήσουν με καύσιμο HVO (υδρογονοκατεργασμένο φυτικό έλαιο).

Ξεφυλλίστε και κατεβάστε σε υψηλή ανάλυση το Profi Μαρτίου 2024

Τα νέα κιβώτια ταχυτήτων

Τα κιβώτια ταχυτήτων διατίθενται σε διαφορετικούς συνδυασμούς, όλα βασισμένα σε ένα κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων για 3 σειρές με OverSpeed, για κίνηση με 40 χλμ./ώρα με τον κινητήρα σε οικονομικές στροφές λειτουργίας. Ήδη στη βασική έκδοση 30+15 ταχυτήτων υπάρχει ένα κιβώτιο ταχυτήτων που σας επιτρέπει να ταξιδεύετε με τη μικρότερη σχέση και τον κινητήρα στη μέγιστη ταχύτητα σε μόλις 240 μέτρα την ώρα.

Για όσους θέλουν το μέγιστο υπάρχει και το τριών ταχυτήτων Powershift, το οποίο αυξάνει τις διαθέσιμες ταχύτητες σε 45+45 και μειώνει την ταχύτητα στη χαμηλότερη σχέση με τον κινητήρα στο μέγιστο στα 200 m/h. Και τα δύο κιβώτια ταχυτήτων είναι διαθέσιμα είτε με την εύχρηστη συγχρονισμένη μηχανική αλλαγή όπισθεν είτε με την υδραυλική αλλαγή φορτίου που μπορεί να διαμορφωθεί σε πέντε στάδια χάρη στη λειτουργία SenseClutch.

Τα μοντέλα με PowerShuttle περιλαμβάνουν πάντα τις λειτουργίες Stop&Go και ComfortClutch. Η πρώτη επιτρέπει στον χειριστή να σταματά και να επανεκκινεί το τρακτέρ χρησιμοποιώντας μόνο τα πεντάλ φρένων, ενώ η δεύτερη επιτρέπει στον χειριστή να αλλάζει ταχύτητα πατώντας ένα πρακτικό κουμπί, χωρίς να χρειάζεται να χειριστεί το πεντάλ του συμπλέκτη.

Το PTO είναι στάνταρ εξοπλισμένο με ηλεκτροϋδραυλική διαμορφωμένη εμπλοκή και διαθέτει τις κλασικές λειτουργίες 540 rpm και 540 ECO. Ωστόσο, διατίθενται προαιρετικά τόσο το PTO συγχρονισμένο με το κιβώτιο ταχυτήτων όσο και η λειτουργία 1000 σ.α.λ. Το οπίσθιο ανυψωτικό έχει ικανότητα 3000 κιλά (με δυνατότητα αύξησης στα 3600 κιλά) και διατίθεται με μηχανικό ή ηλεκτρονικό έλεγχο- στην τελευταία περίπτωση, περιλαμβάνει επίσης λειτουργίες ενεργής απόσβεσης των δονήσεων που προκαλούνται από τη μεταφορά του εξοπλισμού, καθώς και περιορισμό του μέγιστου ύψους και της ταχύτητας καθόδου. Διατίθεται επίσης με ηλεκτρονικό έλεγχο και με κουμπιά στους πίσω λασπωτήρες για τον τηλεχειρισμό του συνδέσμου. Προαιρετικά διατίθεται ένας ισχυρός μπροστινός σύνδεσμος, ικανός να ανυψώσει 2100 κιλά.

Ομοίως, μια άλλη σημαντική επιλογή είναι τα εργοστασιακά κιτ εμπρόσθιου φορτωτή «Light kit» ή «Ready kit», τα οποία περιλαμβάνουν ένα στιβαρό υποπλαίσιο και υδραυλικά, καθώς και έναν εργονομικό εγκάρσιο μοχλό που φιλοξενεί επίσης τα στοιχεία ελέγχου Powershift. Οι άξονες έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί ειδικά από τη SAME για αυτά τα μοντέλα: ξεχωρίζουν για την αξιοσημείωτη συμπαγή κατασκευή τους, την υψηλή αντοχή και την εξαιρετική αξιοπιστία τους.

Ο μπροστινός άξονας ενσωματώνει δισκόφρενα, για να εξασφαλίζεται πραγματική πέδηση σε όλους τους τροχούς, για μεγαλύτερη ασφάλεια κατά την κίνηση με υψηλή ταχύτητα και σε πλαγιές, ενώ τόσο ο μπροστινός όσο και ο πίσω άξονας διαθέτουν διαφορικά με 100% κλείδωμα, με ηλεκτροϋδραυλική εμπλοκή.

Ανανεωμένη είναι, τέλος, και η καμπίνα με τέσσερις πυλώνες, η οποία είναι τώρα εξοπλισμένη με ανάρτηση, τέλεια ηχομόνωση, αποδοτικό κλιματισμό και υδροστατικά ελεγχόμενα φρένα που προσφέρουν πολύ υψηλό επίπεδο άνεσης. Η ειδική καμπυλότητα των παραθύρων καθώς και το λεπτό, κωνικό σχήμα του καπό εξασφαλίζουν την καλύτερη ορατότητα προς όλες τις κατευθύνσεις. Εκτός από αυτά τα χαρακτηριστικά, το Dorado MY 24 είναι στάνταρ εξοπλισμένο με το καινοτόμο σύστημα InfoCenter+, το οποίο, χάρη σε δύο κύριες ενδείξεις και μια έγχρωμη οθόνη LCD 3,5 ιντσών, παρέχει στον οδηγό σαφείς πληροφορίες.

Trattoriweb

Κοινοποιήστε το:


[ad_2]

Source link

Related posts

«Τουρισμός για Όλους 2024» Από τα μέσα Μαρτίου οι αιτήσεις

Πάνω από 8 ευρώ γράφει το καρτελάκι του σκληρού για 75 ευρώ πάει το βαμβάκι

Κώστας Πολυχρονόπουλος: Έγινε ανάληψη 90.000 ευρώ από τραπεζικό λογαριασμό και οι 60.000 παίχθηκαν στον τζόγο

Αφήστε ένα σχόλιο