AITOLOAKARNANIANEWS.GR
Αθλητικα

Συνεργασία της 4Hats με τη Stoiximan στον 40ό Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας

[ad_1]

Μία σπουδαία ενέργεια που ανέδειξε τη σημασία της ομαδικότητας.

Η 4Hats Conceptual Communication ανέλαβε το activation του περιπτέρου της Stoiximan στο “Χωριό των Χορηγών” (Sponsors’ Village) που λειτούργησε στο πλαίσιο του 40ού Αυθεντικού Μαραθωνίου της Αθήνας τις δύο ημέρες (Σάββατο και Κυριακή) των αγώνων.

Οι επισκέπτες του περιπτέρου είχαν την ευκαιρία, μέσα από ένα διαδραστικό παιχνίδι, να αφήσουν το δικό τους βιντεομήνυμα, εμπλουτίζοντας τη λογική της ομαδικότητας όπως εκφράζεται με τα μηνύματα της Stoiximan “Τρέχουμε όλοι για όλους” και “Αυτή η ομάδα αλλάζει τα πάντα”.

δδγγ

Ο συνιδρυτής της 4Hats Conceptual Communication Κώστας Ντάλτας δήλωσε: “Tο sports marketing είναι ένα πεδίο στο οποίο έχουμε μεγάλη εμπειρία τόσο στην Ελλάδα όσο και στην Κύπρο, όπου συμβάλλουμε στη διοργάνωση των δυο σπουδαιότερων μαραθωνίων της χώρας, της Λεμεσού και της Λάρνακας. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που με τη Stoiximan στον Μαραθώνιο της Αθήνας τρέξαμε μαζί”.

[ad_2]

Source link

Related posts

Error 404 | gazzetta.gr

Γιατί έχασε ο ΠΑΟΚ με τέτοια εμφάνιση; | Blog – Δημήτρης Τσορμπατζόγλου

Πόλεμος στο Ισραήλ: Συναγερμός για επιθέσεις από «μοναχικούς λύκους» στην Ευρώπη- Τι λένε οι ειδικοί – Newsbomb – Ειδησεις

Αφήστε ένα σχόλιο