AITOLOAKARNANIANEWS.GR
Αγρίνιο

«Χειρόφρενο» για το φορολογικό και τα ταξί στο Αγρίνιο – Κλιμακώνονται οι αντιδράσεις

[ad_1]

«Χειρόφρενο» για το φορολογικό και τα ταξί στο Αγρίνιο – Κλιμακώνονται οι αντιδράσεις


Κλιμακώνονται οι αντιδράσεις. «Χειρόφρενο» για το φορολογικό και τα ταξί στο Αγρίνιο όπως αναφέρει η εφημερίδα “Συνείδηση”, σύμφωνα με την οποία σε πανελλαδική απεργία στις 22/11/23 προσανατολίζεται ο κλάδος των ταξί στη χώρα. Τι αναφέρει ο Πρόεδρος του Ραδιοταξί Αγρινίου Λεωνίδας Μάττας.

Αναλυτικά το δημοσίευμα:

Το φορολογικό νομοσχέδιο της Κυβέρνησης ξεσηκώνει αντιδράσεις σιγά – σιγά σε όλους τους ελεύθερους επαγγελματίες. Σχεδόν κάθε κλάδος αντιδρά και προβαίνει σε κάποια μορφή κινητοποίησης ή διαμαρτυρίας. Στο Αγρίνιο, μετά τους δικηγόρους που πήραν επίσημα θέση σειρά έχει ο κλάδος των ταξί, ο οποίος πρόκειται να συμμετάσχει στην πανελλαδική κινητοποίηση, που θα πραγματοποιηθεί την ερχόμενη Τετάρτη 22/11/23.

Την ημέρα εκείνη στο Αγρίνιο και σε όλες τις πόλεις ανά την Ελλάδα τα ταξί αναμένεται να «τραβήξουν» χειρόφρενο. Οι πιάτσες θα είναι άδειες. Θα βρίσκονται μόνο τα ταξί που θα είναι, ως είθισται, σε επιφυλακή για λόγους ασφαλείας.

Τους λόγους της κινητοποίησης πανελλαδικά και της συμμετοχής στην απεργία αυτή των ταξί του Αγρινίου τους παρουσιάζει ο Πρόεδρος του Σωματείου Ραδιοταξί Αγρινίου Λεωνίδας Μάττας, ο οποίος τονίζει μεταξύ άλλων πως: «το φορολογικό νομοσχέδιο της Κυβέρνησης εξισώνει το εισόδημα ενός ταξί στο Αγρίνιο με το εισόδημα ενός ταξί σε μια μεγάλη πόλη ή σε μια πόλη με φοιτητές ή σε ένα νησί που διαθέτει τουρισμό».

Συγκεκριμένα ο κ. Μάττας μιλώντας στη «Σ» και παρουσιάζοντας τα δεδομένα στο χώρο των ταξί στο Αγρίνιο, τονίζει:

«Χειρόφρενο» για το φορολογικό και τα ταξί στο Αγρίνιο - Κλιμακώνονται οι αντιδράσεις
O Λεωνίδας Μάττας

«Το πρωί της Τετάρτης πραγματοποιήθηκε η σύσκεψη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί στο πλαίσιο της οποίας ο προσανατολισμός των οδηγών ταξί είναι την ερχόμενη Τετάρτη 22/11/23 να πραγματοποιηθεί πανελλήνια απεργία.

Αν δεν υπάρξει κάποια αλλαγή στη στάση της Κυβέρνησης, η οποία όμως να αξίζει να συζητηθεί, την ερχόμενη Τετάρτη στο Αγρίνιο, αλλά και σε όλη την Ελλάδα, στις πιάτσες ταξί θα υπάρχουν ελάχιστα ταξί για επιφυλακή, για ασφάλεια, ώστε να μπορεί να μεταβεί κάποιος λ.χ. στο Νοσοκομείο.

Στην πανελλαδική απεργία είναι σύμφωνοι όλοι οι σύλλογοι ανά την Ελλάδα, ενώ ο ΣΑΤΑ, που είναι στην Αθήνα, εκτός της συμμετοχής του στην πανελλαδική απεργία είχε προγραμματίσει για χθες στάση εργασίας και πορεία διαμαρτυρίας.

Οι λόγοι που οι οδηγοί ταξί, πανελλαδικά, αλλά και στο Αγρίνιο, προχωρούν σε πανελλαδική απεργία είναι, διότι αντιδρούν στο φορολογικό νομοσχέδιο που θα καταθέσει προς ψήφιση η Κυβέρνηση.
Το νομοσχέδιο αυτό επιβάλλει στους οδηγούς ταξί τεκμαρτό εισόδημα 10 χιλ. ευρώ για την φορολόγησή τους και μετά των 10 ετών όποιος είναι ιδιοκτήτης ταξί θα τον φορολογεί με 14 χιλ. 600 ευρώ, καθαρό εισόδημα όμως και όχι μεικτά.

Ο κλάδος μας έχει μπει στο λογιστικό προσδιορισμό από το 2010 με νόμο της Κυβέρνησης. Είχαμε και τότε τεκμαρτό εισόδημα, αλλά η κυβέρνηση υποτίθεται για πιο δίκαιο φορολογικό σύστημα μας ενέταξε στον λογιστικό προσδιορισμό (βάση αποδείξεων) και τώρα μας θεωρεί φοροφυγάδες, ενώ έχουμε αποδείξει πως δεν είμαστε αντίθετοι σε κανέναν έλεγχο. Αλλά το Υπουργείο θεωρεί πως το εισόδημα των ταξί είναι μεγαλύτερο απ’ αυτό που δηλώνουν.

Στην ουσία τα ταξί του Αγρινίου με μαθηματική ακρίβεια δεν μπορούν να διαθέτουν το εισόδημα που θεωρεί το Υπουργείο ότι έχουν. Και δυστυχώς δεν είναι μόνο αυτό. Πρόκειται να εφαρμόσει το φορολογικό αυτό οριζόντια που σημαίνει πως θα εξισώσει το εισόδημα ενός ταξί στο Αγρίνιο με το εισόδημα ενός ταξί σε μια μεγάλη πόλη ή σε μια πόλη με φοιτητές ή σε ένα νησί που διαθέτει τουρισμό.
Συνεπώς, ποιος είναι ο λόγος να υπάρχει ταμειακή μηχανή στο ταξί; Δεν πρέπει να φορολογηθούμε βάση του εισοδήματος που έχουμε από τις αποδείξεις;

Επίσης, δεν είναι εξασφαλισμένο κάποιο σταθερό εισόδημα σε έναν ελεύθερο επαγγελματία. Στο ταξί μπορεί να προκύψει μια ζημιά και να μείνει το αυτοκίνητο ακινητοποιημένο για μέρες, μπορεί μια μέρα να μην μπορέσει να δουλέψει όπως την προηγούμενη, μπορεί να αρρωστήσει ο οδηγός ή ακόμη και ένα μέλος της οικογένειάς μας και να μην μπορέσουμε να δουλέψουμε. Οι παράγοντες αυτοί στο ταξί και στους ελεύθερους επαγγελματίες είναι βασικοί, δεν έχουμε σταθερό εισόδημα και γι’ αυτό υπάρχει ο λογιστικός προσδιορισμός.

Οι επαγγελματίες του Αγρινίου έχουνε πολλούς λόγους παραπάνω στο να αντιδράσουν στο φορολογικό, γιατί αυτά που παρουσιάζει στο φορολογικό η κυβέρνηση ως standard δεν είναι καθόλου. Δεν μπορεί το φορολογικό να επιβάλλει εισόδημα στα ταξί και σε κανέναν ελεύθερο επαγγελματία που να μην είναι εξασφαλισμένο, πόσο μάλλον στο Αγρίνιο που τα δρομολόγια δεν είναι αυτά που είναι σε ένα νησί, σε μια πόλη με φοιτητές και σε μεγάλα αστικά κέντρα.

Δεν μπορείς να κάνεις πλέον απόκρυψη εισοδήματος, έχουν αλλάξει τα πράγματα, ενώ σύντομα όλα τα ταξί θα διαθέτουν και pos, αν και τα περισσότερα ήδη διαθέτουν, στην τοποθέτηση των οποίων δεν έχουμε και δεν είχαμε καμία αντίρρηση, αλλά έχουμε ενστάσεις μόνο σε πάνω σε καθαρά πρακτικά ζητήματα λ.χ. θέματα σήματος του internet που δεν υπάρχει παντού κλπ, θα το αντιμετωπίσουμε όμως κι αυτό».

Κωνσταντίνος Χονδρός – Εφημερίδα “Συνείδηση”

«Χρυσάφι» η απόσταση από το χωράφι στο ράφι για τα πορτοκάλια – Μιλούν στη «Σ» παραγωγοί του Αγρινίου

[ad_2]

Related posts

Αγρίνιο: Στο ρυθμό της Black Friday το λιανεμπόριο – Δύο όψεις στην αγορά

aitoloakarnanianews

Θλίψη στο Αγρίνιο για την απώλεια του 42χρονου Γεώργιου Λαζούρα

aitoloakarnanianews

Αγρίνιο: Σε περίπου τρεις εβδομάδες οι κόμβοι της Μαβίλη, καιρού επιτρέποντος (εικόνες)

aitoloakarnanianews

Αφήστε ένα σχόλιο