AITOLOAKARNANIANEWS.GR
Αγροτικα Νεα

H γενιά Ζ αντί του αλκοόλ επιλέγει κοκτέιλ φρουτοχυμών

[ad_1]

Η νέα έρευνα της εταιρείας δείχνει ότι ενώ η χαλάρωση είναι ο πιο δημοφιλής λόγος για την κατανάλωση αλκοόλ σε όλες τις γενιές, η γενιά Ζ ξεχωρίζει, πίνοντας αλκοόλ πολύ λιγότερο, είτε ως αναψυκτικό είτε ως τρόπο για να εμπλουτίσει τα γεύματα της. Ως εκ τούτου, το αλκοόλ είναι μια περιστασιακή απόλαυση για τη νεότερη γενιά, ενώ οι μεγαλύτεροι σε ηλικία καταναλωτές το θεωρούν ένα τακτικό, χαλαρωτικό αναψυκτικό.

Έτσι, εάν ο πληθυσμός της γενιάς Ζ μετατοπίζει το ενδιαφέρον του μακριά από τις κοινωνικές συναντήσεις με επίκεντρο το αλκοόλ, σε τι επιλέγουν αυτοί οι νέοι να ξοδέψουν τον χρόνο και τα χρήματά τους;

Η Laura Willoughby, ιδρύτρια της εταιρείας Club Soda που ειδικεύεται σε χαμηλής ή μηδενικής περιεκτικότητας αλκοόλ σε ποτά, εξήγησε ότι τώρα ζούμε σε μια εποχή εμπειρίων.

Χαρακτηρίζει την τρέχουσα κουλτούρα μας ως «οικονομία εμπειρίων», εξηγώντας: «Γι’ αυτό πλέον σερβίρουν φαγητό παντού. Ποιος θα το φανταζόταν ότι θα δημιουργούσαν μπαρ με δραστηριότητες όπως το throwing axe ή το clay pigeon shooting;».

Οι κοινωνικές μας συνήθειες αλλάζουν, λέει. «Θέλουμε να μπορούμε να γελάμε και θέλουμε να μπορούμε να νιώθουμε ότι είναι ποιοτικός χρόνος, και αυτό ισχύει για όλες τις γενιές». Το να έχεις επιλογές όσον αφορά το ποτό τροφοδοτεί άμεσα αυτό.

Λίγο λιγότερο από το ήμισυ της γενιάς Z αναφέρει ότι πίνει ποτά με χαμηλή ή μηδενική περιεκτικότητα σε αλκοόλ, γεγονός που υποδηλώνει ότι πολλοί προτιμούν εντελώς διαφορετικά ποτά.

Όσον αφορά τα ανθρακούχα ποτά, οι καταναλωτές της γενιάς Z αναφέρουν χαμηλότερη κατανάλωση αυτών σε μπαρ και παμπ σε σύγκριση με τους Millennials. Ωστόσο, όσον αφορά την οικιακή κατανάλωση, η γενιά Z καταναλώνει περισσότερα ανθρακούχα αναψυκτικά από ορισμένες παλαιότερες γενιές. Επιπλέον, η γενιά Z συμφωνεί περισσότερο από τον μέσο όρο ότι οι χυμοί φρούτων με εκλεπτυσμένες γεύσεις είναι μια καλύτερη εναλλακτική λύση στα αλκοολούχα ποτά από τους κανονικούς χυμούς φρούτων, διαπίστωσε η Mintel.

Αυτό υποδεικνύει ότι οι αναβαθμισμένοι χυμοί φρούτων μπορεί να είναι μια καλή εναλλακτική επιλογή για τους νέους. Τέλος, οι καταναλωτές της γενιάς Ζ πίνουν ενεργειακά ποτά στις βραδινές τους εξόδους περισσότερο από το διπλάσιο σε σύγκριση με τις μεγαλύτερες ομάδες. Αυτή η αυξημένη κατανάλωση θα μπορούσε να αποδοθεί στην ενεργειακή ώθηση που παρέχεται από τα ενεργειακά και αθλητικά ποτά που προσφέρουν παρόμοια επίδραση με την κατανάλωση αλκοόλ κατά τη διάρκεια των πάρτι.

Η Mintel αναμένει ότι η τάση απομάκρυνσης από την κατανάλωση αλκοόλ στους νέους θα συνεχίσει να αυξάνεται, αλλά ενδέχεται να μην επεκταθεί στις παλαιότερες γενιές, οι οποίες φαίνεται να είναι πιο συνεπείς στα επίπεδα κατανάλωσης αλκοόλ.

[ad_2]

Source link

Related posts

Oι προϋποθέσεις βιωσιμότητας στο επίκεντρο της JTI Hellas

Ένας αμπελουργός μπορεί να υποδείξει το δικό του οινοποιείο ακόμα κι αν η έκθλιψη γίνεται στις εγκαταστάσεις άλλου

Αναταράξεις στις εξαγωγές φρούτων και λαχανικών στην Ευρώπη αναμένεται να φέρει η υποτίμηση της αιγυπτιακής λίρας

Αφήστε ένα σχόλιο