[ad_1]
Συγκεκριμένα στον κόμβο “Τσίγκα” (πρώην Sprider), στην είσοδο της πόλης στις 11 το πρωί την Κυριακή 31 Μαρτίου
Την Κυριακή το ραντεβού για το «Αγρίνιο – Καρπενήσι». Αίτημα η ισόρροπη ανάπτυξη όπως αναφέρει η εφημερίδα “Συνείδηση”. Γρηγόρης Φέρρας: «Δεν θέλουμε να υπάρχουν περιοχές δύο ταχυτήτων. Δεν γίνεται ο εκάστοτε υπουργός να προωθεί μόνο την περιοχή του όπως συμβαίνει με τον κ. Σταϊκούρα»
Αναλυτικά το δημοσίευμα:
Συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο Αγρίνιο και συγκεκριμένα στον κόμβο “Τσίγκα” (πρώην Sprider), στην είσοδο της πόλης στις 11 το πρωί, χωρίς ωστόσο να διακοπεί η κυκλοφορία των οχημάτων, αποφασίστηκε να πραγματοποιηθεί την Κυριακή 31 Μαρτίου από τα 50 και πλέον άτομα του Συντονιστικού για το δρόμο Αγρίνιο – Καρπενήσι.
Η απόφαση αυτή ελήφθη στην αρχή του τρέχοντος μηνός όταν και συγκλήθηκε το συντονιστικό υπό την «σκιά» των δηλώσεων του υπουργού Υποδομών Χρήστου Σταϊκούρα ότι για τα επόμενα τρία χρόνια δεν θα υπάρχει καμία εξέλιξη για το συγκεκριμένο οδικό άξονα, παρότι έχει ολοκληρωθεί η προμελέτη από το 7ο έως το 28χλμ!
Λίγα μόλις 24ωρα πριν την κινητοποίηση της Κυριακής το Sυντονιστικό είναι σε πλήρη ετοιμότητα, ενώ στο μεσοδιάστημα μέλη του συντονιστικού πραγματοποίησαν συνάντηση με το βουλευτή Αιτωλοακαρνανίας Θανάση Παπαθανάση, ενώ στο Περιφερειακό Συμβούλιο συζητήθηκε και η ερώτηση του Χρ. Κωστακόπουλου για τον οδικό άξονα «Πλατυγιάλι – Ιόνια οδός – Αγρίνιο- Καρπενήσι».
Τα μέλη του Συντονιστικού, τόσο από την πλευρά της Αιτωλοακαρνανίας όσο και από την πλευρά της Ευρυτανίας, έχουν σκοπό να συνεχίσουν τις πιέσεις, διότι αν σταματήσουν τις πιέσεις το έργο θα εγκαταλειφθεί τελείως όπως είχε συμβεί και στο παρελθόν πριν την σύσταση του Συντονιστικού.
Εκ μέρους των μελών του συντονιστικού από την Αιτωλοακαρνανία μίλησε στη «Σ» ο Λίνος Υφαντής, ο οποίος επεσήμανε: «αυτή την περίοδο τρέχουν πολλά έργα σε όλη την Ελλάδα και ανάμεσα σ’ αυτά θεωρούμε πως θα έπρεπε να είναι και το έργο του οδικού άξονα που συνδέει στην Αιτωλοακαρνανία με την Ευρυτανία. Υπάρχουν έργα όπως το Δράμα – Αμφίπολη, έργα όπως στην Κυπαρίσσια, αλλά και σε άλλες περιοχές της χώρας από τα οποία θα έπρεπε να προηγηθεί το Αγρίνιο – Καρπενήσι. Το υποστηρίζουμε αυτό διότι η υφιστάμενη σύνδεση του Αγρινίου με την Ευρυτανία είναι σε τριτοκοσμική κατάσταση. Πρόκειται για ένα δρόμο μόλις πέντε μέτρων. Συνεπώς, αντί να δώσουν προτεραιότητα σε ένα δρόμο ζωτικής σημασίας που θα δώσει ανάσα στην περιοχή και την τοπική οικονομία και είναι ντροπή η ύπαρξη του δρόμου αυτού σε αυτή την κατάσταση για όλη τη χώρα, προχωράνε στην εκτέλεση έργων που δεν διαθέτουν καν μελέτες και προμελέτες. Δεν λειτουργούν με την λογική της ισόρροπης ανάπτυξης. Η υπόθεση αυτή είχε εγκαταλειφτεί εδώ και 10 χρόνια, γιατί δυστυχώς δεν υπάρχει βούληση. Η προμελέτη έχει ολοκληρωθεί κατά 70% και αντί αυτό να προταχθεί και να προηγηθεί το έργο, τελικά εγκαταλείφτηκε. Γι’ αυτό έχουν ευθύνη όλες οι κυβερνήσεις. Αυτή είναι μια καλή περίοδος για τη χώρα σχετικά με έργα υποδομών και πρέπει να κινητοποιηθούμε και να το εκμεταλλευτούμε. Η κινητοποίηση αυτή είναι ένα μέσο πίεσης προς το πολιτικό προσωπικό και την κυβέρνηση. Θέλουμε όμως το πολιτικό προσωπικό της περιοχής αρωγό στην προσπάθειά μας και για να γίνει αυτό πρέπει να πιστέψει στο έργο και στην αναγκαιότητα του, καθώς αυτό θα βγάλει από το αδιέξοδο την τοπική οικονομία και θα δώσει οικονομική ανάσα στην πόλη του Αγρινίου που παραπαίει. Ήδη έχουμε πραγματοποιήσει σειρά επαφών με βουλευτές όπως πρόσφατα με τον κ. Παπαθανάση, νωρίτερα με τον κ. Ζαμπάρα και την κα. Σταρακά. Τους θέλουμε όλους αρωγούς, θέλουμε να θέσουμε τα αιτήματά μας σε όλους τους βουλευτές, να μας ακούσουν και να αποφασίσουμε όλοι μαζί να βάλουμε ως προτεραιότητα την στήριξη και υλοποίηση του έργου. Οι επόμενες κινήσεις θα αποφασιστούν μετά την κινητοποίηση της Κυριακής και θα «χαραχτούν» ανάλογα με την στάση που θα κρατήσει το πολιτικό προσωπικό. Το Υπουργείο φάνηκε ξεκάθαρα ότι το έχει σε δεύτερη μοίρα το έργο, όπως επίσης φάνηκε πως κανείς δεν ενοχλούσε το Υπουργείο για το συγκεκριμένο έργο. Πλέον ξέρουμε ότι το γνωρίζει το Υπουργείο και πιστεύουμε πως αν δεν πραγματοποιούνταν οι κινητοποιήσεις που έχει κάνει ως τώρα το Συντονιστικό θα είχε εγκαταλειφτεί τελείως το έργο. Θέλουμε να πιστέψει στο έργο αυτό το πολιτικό προσωπικό της Αιτωλοακαρνανίας, όπως επίσης και της Ευρυτανίας, και να το βάλουν σε πρώτη προτεραιότητα. Τότε το έργο θα προχωρήσει κάποια στιγμή. Αναμένουμε να δούμε τη βούληση του πολιτικού προσωπικού. Ένας ακόμη τρόπος πίεσης είναι να πραγματοποιηθεί επίστεψη στο Υπουργείο μελών της Συντονιστικής μαζί με τους βουλευτές των νομών και τους Δημάρχους. Αν αυτό γίνει θα είναι καλό βήμα, διότι έτσι διεκδικούν η Θεσσαλία, η Ήπειρος και άλλες περιοχές της χώρας».
Εκ μέρους των μελών του Συντονιστικού από την Ευρυτανία ο Γρηγόρης Φέρρας μιλώντας στη «Σ» τόνισε: «Αφορμή για την κινητοποίηση ήταν η ενημέρωση από τον Υπουργό Υποδομών κ. Σταϊκούρα στη βουλευτή Χριστίνα Σταρακά ότι το έργο Αγρίνιο – Καρπενήσι παγώνει για τρία χρόνια. Αυτό εμάς μας αφύπνισε, διότι γνωρίζουμε ότι προωθούν το δρόμο Λαμία – Καρπενήσι, έργο που δεν διαθέτει έτοιμες προμελέτες και μελέτες, παρ’ όλα αυτά το έργο αυτό θα ξεκινήσει. Ζητούμε ισόρροπη ανάπτυξη. Αδικούν κυρίως την Αιτωλοακαρνανία, αλλά και την Ευρυτανία, με το ότι δεν θα προχωρήσει ο δρόμος Αγρίνιο – Καρπενήσι. Ζητάμε ενιαία οδική σύνδεση Πλατυγιάλι, Αγρίνιο , Καρπενήσι, Λαμία και όχι μόνο Καρπενήσι – Λαμία. Δεν θέλουμε να υπάρχουν περιοχές δύο ταχυτήτων. Επίσης, δεν γίνεται ο εκάστοτε υπουργός να προωθεί μόνο την περιοχή από την οποία κατάγεται όπως συμβαίνει στην συγκεκριμένη περίπτωση με τον κ. Σταϊκούρα. Θα συνεχίσουμε τις πιέσεις, η κινητοποίηση της Κυριακής είναι ένα βήμα ακόμη και θα υπάρξουν και πολλά άλλα. Κάθε φορά θα μελετάμε τις κινήσεις μας χωρίς να μας επηρεάζει ότι ο κ. Σταϊκούρας είπε πως το έργο παγώνει για τα επόμενα τρία χρόνια. Από το Υπουργείο δεν βλέπουμε καμία πρόθεση, αν και υπάρχουν προμελέτες για το δρόμο μέχρι και τον Άγιο Βλάση, δεν βλέπουμε ούτε ένα βήμα για να «ξεκολλήσει» το έργο, ενώ από την άλλη πλευρά χωρίς καμία προμελέτη το οδικό έργο Λαμία – Καρπενήσι φαίνεται να «τρέχει». Φαίνεται πως «πετάνε» το σύνολο του έργου και προωθούν μόνο το κομμάτι της περιοχής από την οποία κατάγεται ο κ. Σταϊκούρας».
Κωνσταντίνος Χονδρός – Εφημερίδα “Συνείδηση”
Απάτη με το δήθεν ατύχημα: Οι επιτήδειοι πήραν και στη «Συνείδηση» (ηχητικό)
[ad_2]